söndag, juni 24, 2007

Workingmans Blues

Jävlar vad jag är trött på mitt jobb just nu. Jag vet inte om det beror på att det är sommar och fint väder och man vill vara ute eller om det är något mer ihållande...

Jobbade emellan 11-21 idag och eftersom det går så förbannat få bussar ifrån Fjärås på Söndagar så tvingades jag åka hemifrån klockan 8:24 imorse. Riktigt jävla surt...

Jag missade Mattias kalas idag också. Det var en trevlig tillställning har jag förståt, fan jag missar ju allt nuförtiden. Och det verkar inte spela någon roll att man är på plats rent fysiskt...

Någon som kan gissa vad jag ska göra imorgon? Jobba såklart, har inte ledig dag för än nästa torsdag, och det är inte ens säkert att jag kommer vara ledig då föresten...

+++

Det ända som jag faktiskt ser fram emot just nu är bilderna från Midsommar som Mattias har lovat att publicera, garanterat fantastiska bilder...

+++

Någon som vill ta några bärs på Fredag? Får en rekordstor lön imorgon som jag vill sätta sprätt på omedelbums...

+++

Nu ska jag sova. God natt...

2 kommentarer:

Alex Bengtsson sa...

Tar gärna en bir. På Bar Mona-Lisa!

Anonym sa...

Det låter bra. Jag går varsomhelst det finns uteservering och öl... /Fagge