fredag, juni 29, 2007

Orolig

Funderar på att starta en ordvits-blogg. Andra bloggare i min bekanstskapskrets (Johan, Stubben) har börjat kaxa upp sig och tro att dom är något. Jag säger inte att dom är dåliga på något sätt men jag tror jag måste bevisa vem som är mästaren... Eller det kanske är meningen med orvitsar, att dom ska vara dåliga?

+++

Vad händer ikväll?

Film hemma hos Henke, kanske drar vidare till Liseberg, men det är ett stort kanske...

+++

Fotbollguiden är en patetisk skittidning jag vet, men jag kan aldrig låta bli att köpa den. En tidning fylld med onödiga nördfakta. En tidning som gjord för mig... Fast vem vill inte veta vad Gefles tränare har för musiksmak? Finns det sådana människor?

+++

Imorgon ska jag förhoppningsvis in till den stora staden och köpa kläder tillsammans med Krigge, men nu drar jag till Henke. Mattias ska få sin present idag. Jag tror han kommer bli glad...

Inga kommentarer: